Jumat, 13 April 2012

pernah ku bayangkan, seseorang yang paling aku cintai datang dengan secarik kertas berwarna merah beruliskan "wedding party".
sakit memang, pasti pedih, tapi bukan kah hidup ini tetap harus jalan, bukan kah nafas masih tetap di hembuskan.

sempat juga ku berfikir, ketika seseorang yang ku cintai datang dengan anggota keluarga yg baru, seorang bayi mungil dan wanita cantik, tapi bukan aku....
pastinya air mata ku tak akan mungkin terbendung lg, tapi bukan kah tujuan hidup ku bukan hanya kamu??

sempat ku renungkan, jika suatu saat seseorang yang aku cintai ternyata di panggil lebih dulu oleh yg Maha Kuasa, pasti ironis..
tapi, bukan kah TUHAN selalu menyediakan yg ku perlukan, dan itu bukan hanya kamu...

setelah itu, aku merenung, dan akhirnya aku mengerti, jika seseorang yg aku cintai, bukan lah segala galanya dalam hidup ini...

aku...
sangat mencintai mu "MRP" tapi... bukan kah cinta itu memerlukan pengorbanan?
aku sungguh mencintai mu
MRP

Tidak ada komentar:

Posting Komentar